3.2.09

Sana sunnuntaille: Pepsi

Varoitus! Tämä video voi turmella sinut!


Näin salakavalasti Pepsi käännyttää ihmisiä homoseksuaaleiksi. Et ehkä heti nähnyt miten Gay Agenda tekee sitä, mutta tuo mainos aivopesee ihmisiä hyväksymään homot. Se jos mikä ei sovi moraalisille ihmisille! American Family Association vartioi heteroparien olemassaoloa. Se on tunnetusti toinen jalka haudassa, toinen banaaninkuoren päällä. Jos tämä valli murtuu, niin edessä on ihmiskunnan sukupuutto. AFA vaatii Pepsiboikottia.


This boycott has nothing to do with whether or not Pepsi hires homosexuals, or if homosexuals purchase Pepsi products, or how Pepsi treats its homosexual employees. This boycott is about the fact that, as a corporation, Pepsi is promoting the gay lifestyle.


Pepsi meni ja lahjoitti yhteensä miljoona dollaria homojen oikeuksia ajaville järjestöille. Yhtiö opettaa/pakottaa työntekijöitään hyväksymään homoseksuaalisuuden! Pepsi kieltäytyy antamasta rahaa AFA:lle! Mitä tapahtui ihmisten oikeudelle olla homofoobisia?

Arvatkaa mitä minä juon kirjoittaessani tätä? Teen sen vain testatakseni kuinka nopeasti muutun homoseksuaaliseksi. Kun muutos on tapahtunut, niin valitsen vain uudelleen seksuaalisuudekseni heterouden.

Pepsin puolustukseksi täytyy todeta, että he ovat käyttäneet heteroutta hyväksi muissa mainoksissa.

6 comments:

Anonymous said...

No niin. Seuraavaksi ei kai saa enää heittää rasistisia kommenteja muista uskonnoista tai ahdistella naistenklinikoita. Mistä he sitten uskonsa ammentavat kun pohja viedään täysin!

Mut aivan mahtava mainos; huomaa, että se kundi ei kavahtanut taaksepäin vaikka olikin hetskubaarissa!

Anonymous said...

Niin siis tässähän ihan selvästi annetaan ymmärtää että nimenomaan Pepsi tekee homoksi. Ne kaverithan oli ihan ällikällä lyötyjä kun ne näki että se tyyppi menikin juttelemaan miehelle. Eli se kaveri oli aiemmin ollu hetero mutta pari hörppyä Pepsiä riitti käännyttämään.

Ilmeisesti näillä AFA:n tyypeill on oma seksuaalisuus vielä vähän hakusessa ja siitä syystä he joutuvat nyt boikotoimaan Pepsiä.

Paholaisen Asianajaja said...

Väliaikatietoa kokeesta.

Ylläni on pinkkiraitainen kauluspaita ja mietin miten sisustaisin olohuoneen aivan uusiksi.

Anonymous said...

Minä olen hiljattain siirtynyt kokonaan näihin sokerittomiin, mm. Maxiin...

Pitäisikö minun olla huolestunut minusta ja ihmiskunnan tulevaisuudesta? :o

Anonymous said...

Voi ei!

Olen koukussa kevytkolajuomiin, ja ostan aina halvinta kaupastani. Viimeisen vuoden ajan se on ollut Pepsi Max! Mitä minulle tapahtuu? Olen varmasti kitannut sitä satoja litroja - olenko nyt homo? Mitä vaimoni sanoo?

Gay-lifestyle-checklist:
- Pinkit vaatteet: ei.
- Tanssiminen klubeilla: ei.
- Hiushysteria: ei.
- Sisustusinto: ei.
- Ihonhoito: KYLLÄ!
- Jumppatunnit: ei.
- Pepsi Max: KYLLÄ!

Olen siis vasta 2/7-gay elämäntyyliltäni. Johtaako P. Max muuhun? Jää nähtäväksi. Odotan innolla Asianajajan kokeen tuloksia.

paahtoleipä said...

Apuna valinnan teossa voi käyttää vaikka tätä kappaletta.

Tapasin yhden naisen, joka kertoi olevansa lesbo. Eli hän ajatteli naista aamulla, päivällä ja illalla. Olin aina luullut olevani hetero, mutta nyt paljastuikin että olen pesunkestävä LESBO!